Investor
DEUTSCHE BAHN AG (DB), Železničná spoločnosť, Nemecko
Vyšší dodávateľ
Marti GmbH Deutschland, Nemecko
Obdobie výstavby
november 2015 – august 2016
Popis objektov:
Neubaustrecke (NBS) Wendlingen-Ulm Planfeststellungsabschnitt (PFA) 2.3VE 230-3 Tunnel Imberg – šalovacie a betonárske práce sekundárneho ostenia.
- Železničný jednorúrový dvojkoľajový tunel o celkovej dĺžke 499,00 m, z toho razená časť (Bergmännischen Teil) 220 m, časť tunela v otvorenom výkope (Offene Bauweise) 279 m. Priečny prierez tunela je približne 140,00 m2.
Technológia výstavby:
Objem vykonávaných prác spoločnosťou TuCon, a.s.:
- zabudovanie pozdĺžneho odvodnenia tunela v razenej časti spolu s revíznymi šachtami v celkovej dĺžke 240,00 m,
- dostriekanie profilu primárneho ostenia striekaným betónom 900,00 m3,
- montáž separačnej fólie 13200,00 m2,
- betonáž sekundárneho ostenia v celkovej kubatúre 4400,00 m3 (24 blokov).